dusch/sova!

nu så nu ska jag staxt hoppa in i duschen och sedan sussa. ska bli skönt men kommer inte gå så bra eftersom att jag sov förut på dagen efter skolan, men hoppas på att jag somnar ganska snabbt.

snöovädret som har pågått sen morgonen har jag inte tyckt om, och jag vet att dom flesta heller inte gör det.
men men det är vinter, vad är vinter utan snö? det är ingen vinter för nu när det väl är snö ska vi inte klaga eftersom alla andra år har vi klagat på att det inte är snö? =) aja det var bara något jag fick upp i huvet.



dock så har pappa köpt en söt nattlampa som vi har i köket, lyser blått,rött,grönt och lite olika färger, faktiskt så tycker jag att den var rätt gullig :)




fick inga bra bilder på dom andra nyanserna, men det gör inte så mycket.
nej nu ska jag kila så det händer lite saker så inte allt sker inatt hejsvejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!