Dagen tillsammans med Jonna

Dagen började med att jag vaknade vid 12 kollade på två avsnitt av ghost whisperer, när det var slut drog jag till min syster och hämtade nitro, sen träffade jag jonna så snackade vi lite så kom johnny och ninni med tyson så nitro och tyson fick leka lite.

 sen drog ja ninni och jonna till vilbergen och så drog jag och jonna till ektorp igen och mötte freddie och tobbe k så väntade vi på bussen med tobbe men den kom aldrig så jag jonna och freddie drog till centrum köpte chips munkar och lite mumsit.

 sen drog freddie till davve och jag o jonna vandrade hem till mig med nitro, vi var hos mig och värmde oss lite sen drog vi till ektorp och lämnade hunden. va hos min syster ett tag drack varm oboy snackade lite och hade det trevligt, vid 12 så drog jag och jonna hem, nu sitter jag hemma helt slut har ont i ryggen och känner verkligen för att sova. tack jonna för en underbar dag! <3

godnatt.

Bilder från dagen :













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!