bilder från helgen.

drog till skolan idag en snabbis sen hemmåt igen.
får se vad som händer ska förbi bebis en stund sen hem och sova så jag kommer upp imorgon.

lovade att lägga in bilder från i helgen här kommer dom:

här står vi och lagar taco.


resultatet



i stallet.

hästen som jag ramlade av.

min favvohäst! den svarta.

vattenpipa.


josefin.


hamdi.


jag.


efter vi hade bastat, blev ju inte lite yr eller så efteråt haha

natten när vi snackade.


blir inga mera bilder, det var alla som vart bäst.. men tack för en underbar helg! love -v-



Kommentarer
josefin

gumman, det var underbart, tack för bästa stunden på väldigt länge, o finns alltid om du vill prata, eller komma ut, puuuuuuss <3

2010-01-25 @ 20:13:30 | http://fifteenandlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!