<3

vet inte vad det är jag kommer sakna mest.
våran vänskap eller just dig.



det är så svårt att kunna berätta och försöka reda ut saker mellan oss när det inte finns någon energi, jag vill kunna lösa detta så det kan bli som förr, jag saknar verkligen dig bror, älskar dig och det kommer jag alltid göra, men jag vill hellre lösa det på något sätt. ditt val : vill du lösa så kan vi göra det, annars släpp mig, orkar inte att vi ska hålla på tjaffsa varje gång vi snackar eller inte ens visa "kärlek" till varandra (som kompisar) isf är det bättre att du släpper mig helt, men hoppas verkligen vi kan reda ut det för en för en ..



vi kan,vi ska & vi kommer lösa allt snart jag lovar        .. jag hoppas <3



Kommentarer
din bror!

jag vill lösa det men det beror på dig när du vill träffa mig och lösa ut det, jag vil kunna snacka med dig & lösa våra problem. jag älskar dig och & kmr alltid göra det och det vetu gumman.... och så du vet jag kommer ALDRIG verkligen, ALDRIG att släppa taget om dig, jag håller bara fast dig hårt & släpper aldrig taget om dig. du är värdefull för mig och det kommer du alltid att vara gumman. glöm bara inte det & glöm inte att du alltid kommer att finnas i mitt hjärta oavsett vad som händer. glöm bara inte det.... <3<3

2010-01-21 @ 23:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!