wihu viruset är borta!

måste bara skriva att jag är sjukt glad över att viruset äntligen är borta! nu kan jag sitta och blogga oftare. vilken lättnad!

idag blev det skola men ganska sent, sover så mycket och så djupt att jag inte hör väckarklockorna.

men men.. hade hemkundskap och lite så i skolan det blev fisksoppa ush tänker ni men det gjorde jag också innan jag åt den, jag hatar fisk och jag vägrade att äta men jag smakade och det var väldigt gott det smakade inte ens fisk! helt otroligt att något äckligt verkligen kan vara gott.

efter skolan drog jag ut med nitro ett par timmar hade det skoj med hunden men kan vara rätt så irriterande ibland, har blivit helt hundkär känns det som, känns som att det är min hund! önskar att det va det också :( buhuu ..

efter inlägget ska jag sova, har kramp i magen, äter jag för dåligt? eller har jag ätit något dåligt? ae vet inte men hoppas på att det går över, så efter jag har lagt upp detta ska jag sova.

idag på hemkundskapen.

så duktig min bror är.

och det går alldeles utmärkt!

som ni ser så ser det uräckligt ut men det var otroligt gott.

och så bakade vi bröd.

blev sjukt goda och såg ut såhär.

sen när jag promenerade med nitro.

så fin han är min lille beebis.

så gjorde hamdi flätor på på på högersidan.

jag saknar dig mitt allt. denna vecka har varit en utav det värsta i mitt liv, eller det här har varit det värsta som har hänt mig. jag kan inte prata med någon annan som jag pratar med dig, jag skrattar och har roligt med dom jag är med men inte som jag gjorde med dig, det är inte lika roligt utan dig, du är mitt allt och jag älskar dig mest det vetu själv min bästavän! .. alla minnen stunder skratt gråt allt som vi har delat är helt underbart, även fast det kanske inte är så underbart att gråta eller så men har alltid funnits där för dig, vill vara hon som du gråter hos över axeln, vill vara hon som du säger allt till, vill vara hon du litar mest på, för du är just hon för mig! hoppas allting löser sig snart så vi kan dela allt tillsammans igen för jag saknar verkligen allting vi hade. allting vi delade. och allting vi har tillsammans .. <3



Kommentarer
Stina

2010-02-02 @ 23:36:25 | http://stinalinneaaa.blogg.se/
Stina

Jag älskar dig allra mest!

2010-02-02 @ 23:36:29 | http://stinalinneaaa.blogg.se/
Jonna

sötnos är du linda !<3<3<3<3

2010-02-03 @ 18:33:20 | http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!