sover borta ikv.

förlåt för dålig uppdatering, men fick tillbaka viruset så kunde ej komma in på internet eller nånting. ¨men nu är viruset fixat och jag är igång igen.

igår var jag i hageby och träffade juan och chatto sen drog jag till klinga med jonna och josefin och hade det roligt.
på kvällen hade jag sån mensvärk att jag spydde, kanske inte det mysigaste på länge.

kom precis hem ska träffa hannah tror jag? sen ska vi väl träffas ett tag, sedan blir det att dra till bebis o sova där.

så skriver förmodligen imorgon.




.. någonting jag har lärt mig i livet, är att aldrig ta något förgivet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!