onsda 17 feburari.

bloggen har ju rättare sagt inte funkat, igår hann jag inte skriva något inlägg för jag var hos bebis hela kvällen/natten. han åker idag ungefär 10dagar buhuu .. :( men har en överraskning sen när han kommer hem, han ville att ja skulle göra nått tills han kommer hem o det kommer ni också märka på lördag hmm =)


men jag kommer sakna honom.. =(


annars för övrigt har jag tagit det lungt&varit med stina för det mesta. min bästavän som jag älskar mest. <3



idag var jag i skolan och det gick bra, känns som skolan börjar bli bättre och bättre för min del& det är så sköönt! idag får vi se vad som händer, harri kommer förbi ett tag sen får vi se om vi ska hitta på något eller om vi bara ska sitta hemma och slappa. det är sånt som märks så jag skriver senare :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!