KÖKSKNIVEN ÄR PÅ G.

jag hatar verkligen den här dagen! .. alla hjärtans dag. det är väl inte nått så speciellt med det !?

aja har varit med stina hela dagen och vi har varit i hageby med massa sen åkt till stan o tillbaka till hageby igen, nu ska vi snart se på Paranormal Activity har aldrig sett den, passar perfekt nu när ja hatar allt o alla! .

ingenting går bra för mig idag så jag struntar totalt i hur det ser ut o allt fan vad det är.

nej nu ska ja gå och skära mig i armarna med en kökskniv utav plast!
ha en fortsatt jävlans trevlig alla hjärtans dag ni som har haft det hitills !!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!