jag klarade det!

blev ingen skola för mig idag så ska dit imorn istället. så jag och stina vaknade vid 10-11 någongång, klädde på oss drog ner till stan och mötte john mimmie och amanda.


efter vi gått på stan lite drog vi till ljura
påväg till stan mohaha

i ljura hos vivvi. stina amanda&john

gissa vad vi gjorde där ;)

stackars amdanda hon var så nervös men hur duktig som helst!
sen vare min tur ..

jag var också duktig hehe tillsammans var vi två tuffingar ihop hahaha


har sett fram emot det så länge och äntligen är det gjort. så sköönt! gjorde inte så ont som ja trodde det skulle göra bara man äter massa glass så är det lungt och om man inte pratar så mycket o så hihi.

tackar stina john mimmie&amanda för ni följde med :)




Kommentarer
John seihoon

haha :D Jag sa ju att Vivi var bra :) och du anar inte hur god mat hon lagar !! <3

2010-02-22 @ 21:06:42
anonym

jag är en tjej som också har tandställning och funderar på att ta hål i tungan sen en tid tillbaka. men mina tandläkare säger att jag inte kommer få ta hål någonstanns i ansiktet medans jag håller på med tandställningen. har inte dina tandläkare sakt någonting om det till dig?



föresten så älskar jag din blogg!

och tack på förhand. :)

2010-02-23 @ 15:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!