hos stina

igår drog ja utanför cubar och träffa massa folk som jag inte har sett på ett tag och det var ganska trevligt.

sen drog jag till beebis och vi kollade på en as bra film sen somnade vi, vi vaknade vid 12 eller nått låg bara i sängen och tog det lungt, snackade o så =)

nu är jag hos stina vi ska bara ta det lungt, för vi älskar att ta det lungt på söndagar för det finns inget bättre för sig.

så ikväll ska ja träffa hannah förmodligen får se vad vi hittar på. skriver senare om jag orkar.

old pic. ingenting mellan oss kan någonsin förändras!



allting känns så rätt nu, allting är löst
så sköönt.




Kommentarer
Anonym

äre sant att du är tsms me ajuub ? :)

2010-02-07 @ 19:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!