hemma och slappar

nu sitter jag hemma och kollar på tv och tar det lungt med hannah, vi får väl se vad som händer, sånt som märks.
har inte så mycket att skriva så det blir ett väldigt onödigt inlägg. men jag måste ju skriva vad jag gör? jag älskar att blogga och så är det bara, haha nu pratar jag bara bort mig. men skriver senare om det händer något skoj.

jag måste bara säga att jag hatar verkligen personer som inte kan vara tysta om saker, att dom ska sprida allting jämt, det irriterar mig så mycket tills jag får panikångest och gör något jag kommer ångra och det känner jag att det kommer hända denhär gången.. åååh din falska !

hahahaha en as gamal  bild på mig och hannah hemma hos josefine i hennes gamla lägenhet i ektorp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!