hemma hos stora syster

jag följde inte med till begravningen och orkade inte sitta hemma och ruttna så drog till min syster pappa kom precis förbi med pengar och nu sitter jag barnvakt till min brors barn molly. väntar på att stina ska vakna så hon kan komma hit och umgås med mig haha. vi ska väl inte göra något speciellt ändå =)

bilder kommer in senare när jag kommer hem =)

så sköööööön låt!


är det såhär du tänker :/?
Fäster repet i taket o viskar min bön
Jag skämms för mig själv, inte minst för mina val
Tar ett kliv ifrån stolen o ler lite svagt
Snälla förlåt mig, respektera mitt beslut
O be för att mitt liv i pärleporten ska bli ljust




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!