gymnasieval klart.

jag hade nog den konstigaste natten på länge? jag låg och skakade, hade ont i magen, frös fast det var varmt, jag mådde illa och jag var helt förrvirad mina ögon gick i kors och jag fattade inte var det var med mig, tårarna bara rann o rann men jag förstog inte varför? så jag ringde mamma och pratade med henne i 2 timmar och hon fick mig på bra humör =)



var i skolan och gjorde mina gymnasieval så hade jag engelska sen gick jag hem
jag har ingen aning än vad jag ska välja så jag valde två så långe tills april så ska jag välja om på nytt.

val 1 : omvårdnad eber
val 2 : omvårdnad praktiska.



Kommentarer
elissa

jag ska gå omvårdnad/samhäll, ifall vi båda kommer in så kmr vi gå i samma hus ;D

2010-02-17 @ 20:15:33 | http://elisabethsonar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!