godmorgon måndag.

Godmorgon. idag är det skola och jag vaknade vid 7 och tänkte vad skönt att jag vakna så tidigt. gick upp och hämtade ett glas vatten och somnade om igen. förvånade mig inte!

nu är jag vaken helt iallafall sítter och äter frukost, så fort jag blir klar ska jag sticka till skolan så jag inte kommer försent.

skriver efter skolan förmodligen. ha en bra dag!

sverige bjuder på sol idag! =)'


fick solen i ögonen helt nyvaken, därför ser jag inte så glad ut haha..

idag har linda toffs&det är inte ofta man ser det.


näj nu drar jag, bye! =)



Kommentarer
tamara

du är så söt linda :)<3<3

2010-02-11 @ 17:46:35 | http://tamariiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!