frågor och svar tycker jag är roligt

A : hej ! vart har du tagit tungpiercingen ? salong ? :D spelar det nån roll om tungsträngen sitter för långt fram ?:S. btw braa blogg :)(y)
glömde en fråga (a) behövdes föräldrarnastillstånd där elr ?:D

svar till A : jag tackar jag tackar :) ..  jag tog min tungpiercing i ljura hos en tjej som heter vivvi. nej det gör inget tror jag inte, för amanda tjejen som också skulle ta hade sin tungsträng långt fram men då är det bara att pierca längre fram & föräldrarnas tillstånd behövs ej, du kan gå dit alldeles själv. du kan ju berätta vem du är o så sen se om vi kan fixa upp det om du vill ta tung piercing kram lindize




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!