film/sova.

ja nu har jag precis kommit hem från kylan.
harri kom aldrig till mig men däremot kom josefine&emil till mig.

drog inte långt förens vi gick och mötte nysten, emil drog hem så ja josefine och nysten var ute med nelly (davves hund) ett bra tag! säkert 2-3 timmar. vi snackade och gick en låååång promenad. det var fakiskt ganska skönt förutom att jag fryser rejält mycket nu.

snart ska jag göra te sätta på mig min skönt morgonrock och kolla på förbannelsen the grude det är som en japansk skräckfilm! sen efter jag har kollat på filmen ska jag sova så jag kommer upp och i tid till skolan imorgon.

hoppas ni har haft en bra dag för det har jag haha och att ni kommer sova sött kära läsare :*

får bli en as gamal bild på mig och josefine hos min mormor i söderköping. sånna bebisar vi vaaar =D


loveu gumman.




Kommentarer
elissaaaa

sv: jaa (a)<3

2010-02-18 @ 17:10:45 | http://elisabethsonar.blogg.se/
josse

hahahah älskar diig massor linda <3333

2010-02-19 @ 14:20:27 | http://josselandquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!