fanfanfan.

det blev som jag trodde, jag somnade vid 5 halv 6 och vaknade vid halv 10 ungefär. attans nu kommer jag inte kunna sova ikväll! så blir det att jag vänder på dygnet och orkar inte skolan och sånt som vanligt, skit smart linda!
så nu sitter jag här vid datan och funderar hur jag ska göra, hur jag ska kunna somna ikväll med tanke på att jag är sjukt pigg? haha .. men börjar skolan vid 10 imorn och slutar 12 så kan sova då om jag inte ska på begravning.

men det är sånt som märks, det löser sig vart efter.
nu sitter jag och pratar bort mig så nu ska ni få veta lite saker ni kanske inte visste om mig.

20 sanningar om mig.
1. jag älskar singel livet, men på ett sätt vill jag ha ett förhållande, med en seriös kille!
2. jag brukar ha ett glas vatten bredvid mig när jag sover.
3. jag tänker inte på vad jag säger eller gör ibland.
4. jag kommer bättre överens med killar än vad jag gör med tjejer.
5. jag har lätt för att svimma av, inte pga vad någon säger eller gör, utan jag kan bara tuppa av.
6. jag saknar sommaren 09, tiderna förr var mycket bättre än vad dom är nu. hatar när tider&personer förändras.
7. jag verkligen hatar när en nära vän ska sabba för en.
8. jag har aldrig åkt tåg eller flygplan i hela mitt liv
9. jag har aldrig varit utomlands i år blir första gången. ( förutom finland )
10. jag faller oftast för killar som är äldre än mig.
11. jag har sömnproblem.
12. jag tycker inte om touch mobiler så därför svarar ja inte på sms ibland haha
13. jag går på saker o ting hur lätt som helst.
14. jag har svårt för att lita på folk, och ångrar att jag har sagt massa grejjer till en viss person, eller flera än en!
15. jag har över 30kusiner men har kontakt med ungefär 3 st.
16. jag har bara varit kär en gång i hela mitt liv.
17. jag har gjort det dummaste misstaget man kan göra i den här situationen.
18. när jag dricker blir jag alltid lika onykter & har världens bakfylla efteråt så därför dricker ja inte så mycket längre.
19. jag har lätt att börja tycka om killar och skäms inte för att visa mina känslor eller säga vad jag tycker.
20. när jag var 4år hade jag cancer/tumör i halsen.

nu ska jag väl sätta på en film eller någonting så jag somnar. skriver imorgon godnatt .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!