en eftermiddag med barnen

jag umgicks med bebisarna hela eftermiddagen, alltså min brors dotter och min systers son. vi hade det skoj, tog massa kort och hade det roligt :)

efter det gick jag och träffade harri ett tag sedan mötte jag stina. vi gick hem till mig kollade på tv, åt chips och tog det lungt. hon drog precis hem och jag ska hoppa in i duschen snart.

bilder från idag kommer :

molly fasters lilla ängel.




syster när hon spacklar eller nått.

jag och molly.



pusspuss


mosters lilla pojke&fasters lilla flicka.


jag älskar er mina bebisar.





och i slut ändan så ritade dom en teckning till mig. så gulliga! ♥

imorrn blir det nationella prov för mig i 3timmar, alltså från 9 till 11 ungefär. hjälp mig buhuu..
nu ska jag hoppa in i duschen kanske kommer ett sista inlägg senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!