dör utav trött het.

idag var det skola, och det var väl helt okej? hade nationella prov i svenska, det gick väl ganska bra, hann inte med att göra klart allting för jag var så hungrig att jag va tvungen att gå o äta, men det var ju inte värt eftersom det var inte någon god rätt i skolan. blir att fixa resten utav nationella provet imorn tror jag.

nu sitter jag hemma och är helt slut, vill bara sova! men då kommer jag aldrig kunna somna ikv :(  .. så får se hur det blir med det om jag ska lida och vara uppe enda tills ikv.
senare kommer kanske stina förbi en snabbis eller nått får se vad som händer.

hade hemkundskap idag men var inte så speciellt sugen på att äta så det blev ett glas vatten o ett äpple nyttigt o gott!

blev inga fler roliga bilder, men kanske kommer senare

hahaha

tolgutt


nej nu ska jag mätta magen lite och bara kolla på tv och ta det lungt, kommer förmodligen somna men att sova en stund gör väl inte så mycket, älskar att sova!




Kommentarer
Marigona

Jaag missa mitt nationella prov :S kan man göra de in mon älskling

2010-02-09 @ 17:33:02 | http://gonushee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!