detta kommer bli en bra dag.

kom precis hem från skolan. det var ju inte den bästa skoldagen på ett bra tag beroende med samtalet från min lärare, men annars var allt helt okej.

nu kom jag precis hem. direkt när jag kommer hem ser jag tre kuverter till mig hmm skumt?
vad tror ni det är för brev och vad kan det stå i de?


jo det var från polisen om händelserna mot 4månader tillbaka ungefär, ja bilderna förklarar vad det står


jag är sjuuukt glad! & sen så har jag massa planer för idag. så glad idag är jag iallafall =D ..
skönt att skiten laggdes ner. bara massa onödigt.

nu sitter jag här framför datan helt slut och ska hoppa in i dushen o sedan fixa mig inför ikväll!

skriver förmodligen senare =) hahah shit ser ut som har har värsta påsarna under ögonen, buhuu =(



Kommentarer
kellebasi

a så går de när man snor mobiler:S synd att det lades ned xoxo kellebasi

2010-02-13 @ 18:15:21 | http://kellebasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!