dagens fråga

anonym: jag är en tjej som också har tandställning och funderar på att ta hål i tungan sen en tid tillbaka. men mina tandläkare säger att jag inte kommer få ta hål någonstanns i ansiktet medans jag håller på med tandställningen. har inte dina tandläkare sakt någonting om det till dig?

föresten så älskar jag din blogg!
och tack på förhand. :)

svar till anonym: tack så mycket, uppskattar det verkligen! :) innan jag fick tandställning hade jag redan piercing i överläppen, jag var tvungen att ta ut den när jag skulle röntka o så första gången sen var det inga problem. dom har bara sagt till mig att det inte är bra att ha hål i läppen för det kommer emot och skadar tandköttet. men sedan har dom inte sagt något mera, dom vet inte att jag har tagit hål i tungan, men det kan väl inte skada så mycket? men om dom har sagt det till dig kanske det är bäst att vänta med det tills du har tagit bort tandställningen, för jag har så många kompisar som har fastnat med piercingen i tandställningen. har du flera frågor så är det bara att fråga på kram lindize =)



lilla jag just nu hehe. min tunga känns som en valross kan knappt prata eller äta den är hur stor som helst haha.

kom precis från klocket till stina, mötet gick väl ganska bra? min mamma var inte där så det fanns inte så mycket att prata om, vi pratade bara en halvtimma eller något liknande, vi pratade mest om alkohol o så. men jag tycker inte att jag har alkohol problem? så det finns lixom inte så mycket att vara orolig över. :) ..




Kommentarer
A

hej ! vart har du tagit tungpiercingen ? salong ? :D spelar det nån roll om tungsträngen sitter för långt fram ?:S. btw braa blogg :)(y)

2010-02-23 @ 18:49:47
A

glömde en fråga (a) behövdes föräldrarnastillstånd där elr ?:D

2010-02-23 @ 20:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!