bra dag men känner mig sjuk.

vaknade vid 11 - 12 drog till skolan och mötte emma och josefin, vi drog till min syster och hämtade upp nitro, emma drog hem så jag och josefin mötte jonna och tyson. tyson och nitro fick leka lite och hade det roligt.
sen drog jonna o tyson hem och ja och josefin skulle lämna nitro.påvägen träffade vi nysten så länge sen det var jag träffade han det var underbart att få träffa honom.

aja efter vi hade lämnat nitro så hade jag möte i skolan, så åkte vi till stan och mötte emma o jonna, min pappa skjusade oss till mamma i haga där vi åt munkar kollade på house as bra! sen kom josefins mamma och hämtade oss.

 nu sitter jag hemma och är helt seg, känner mig sjuk jag mår illa har ont i huvet är yr och massa. hoppas på att må bättre imorn. jag har fått virus i datan också så kan ej uppdatera så mycket vilket jag tycker inte är roligt alls .. :( så blir ett inlägg om dagen tills det är ordnat för kan knappt gå in på internet.
 nu ska jag sova är helt slut godnatt gott folk

bilder från idag:







Kommentarer
,xkksnsnnna

2010-02-07 @ 18:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!