blod är tjockare än vatten

blev en lyckad kväll tillslut! tack och lov annars skulle jag aldrig kunna somna ikv. men nu är jag på glatt humör.

min syster hämtade mig i hageby, så åkte vi till henne så var min bror och hans tjej där o min systers ex. där låg även barnen och sov så djupt, som två små änglar.

drog inte så länge förens min syster kommer hem med thaimat, hon hade beställt thaimat. hur gott som helst. sen snackade vi lite o tog ett par öl och bara tog det lungt. nu har jag precis kommit hem och ska hoppa in i duchen snart sen sova.

tackar min bror&hans tjej& deras dotter, min syster&hennes ex & min systers son, & så tackar jag min bästavän för att ni gjorde min dag. man brukar ju säga att blod är tjockare än vatten och det har jag märkt idag att det är sant, stina är som en i familjen så hon hoppar in på blodlinjen hehe.

påväg hem från hagby.

brors barn

maten + min bror jimmy tessan & annie


sådan bror sådan syster.

och så har ni lilla mig.


nu ska jag hoppa in i duschen så jag kan sova och orka upp imorgon, godnatt



Kommentarer
stina

haha oh jag får vara med på blodlinjen :D<3

2010-02-15 @ 13:25:34 | http://stinalinneaaa.blogg.se/
Johnny Aka J-Boy

Sötboll <3

2010-02-21 @ 05:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!