blev ingen skola.

nej rubriken säger ju det mesta, det blev ingen skola för mig idag eftersom jag vaknade 10 då jag egentligen börja skolan men kändes onödigt att gå en timme o sen hem igen.

så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra haha kände bara för att skriva i bloggen!
vet inte om jag ska följa med på begravningen, tror det blir att ja e hemma istället. stina kommer förbi senare förhoppningsvis. så jag skriver senare :)

måste ju bara säga att det var ett bra tag sen man träffade honom.
gamal bild.



Kommentarer
stina

Ja älskling. jag kommer över lite senare :) promis you <3

2010-02-10 @ 13:01:25 | http://stinalinneaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!