äntligen hemma.

Svar till anonym ; nej det är jag inte.

jag och stina kollade på " linas kvällsbok " en väldigt gammal film men sjukt bra.
nu sitter jag här hemma och dricker c-vitamin med jordgubbs smak. hur gott som helst! har inte varit hemma sen i fredas och det känns som en evighet. borta bra men hemma bäst som det brukar heta!

snart ska jag hoppa in i duschen för jag känner mig inte riktigt fresh och jag älskara att sova helt ren o fin. efter jag har tagit en skvett dusch ska jag förmodligen sova eftersom det är skola imorn, och jag måste komma upp!


måste säga att det är något jag inte kan få in i mitt huvud.
vi var dom som berättade allt för varandra, vi var dom som gjorde allt tillsammans, vi var dom som inte skämdes över någonting, vi var dom som alltid höll ihop, vi var som en familj. nu är vi splitrade.
vi är inte som förr, vi säger inga saker till varandra längre, vi håller inte ihop, vi gör ingenting med varandra, vi är som en splittrad familj, jag trodde det alltid skulle vara vi, men tydligen inte, i mitt hjärta har det alltid varit vi, men inte i eran. jag förstår inte.  jag trodde det var föralltid ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!