you're out of my life.

sitter bara allmänt framför datan och lirar lite haha .. en snubbe från facebook frågade om jag va syrian haha.. synfel. ska snart gå o lägga mig är trött ska ju upp tidigt imorgon dock får jag skjuss så jag slipper åka buss och spårvagn skönt!!

vet inte om jag kommer kunna sova, min kropp kokar av iska. har bara lust att halshugga någon just nu, så inatt kommer det komma fram mycket tankar omkring vissa saker.
allt känns så tungt känns som jag bär på flera klios vikt..


du kan inte trycka ner mig du kan inte!! jag är stark.
jag är inte lika svag som dig som sjunker ner till den nivån.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!