vi hade tur med vädret

nästan iallafall.. ja vart ska man börja igår gick jag och mötte viccy o selma sen drog vi ner till rix fm och kollade på artister rabih, eddie o några andra vi skulle väntat på eric saade o erik grönvall men våra ryggar pallade inte det så vi gick upp o ner i stan som vanligt sen kollade vi på raketerna vid klockan 10 :) eftersom min mobil kamera inte är så bra så lägger jag in bättre bilder senare när jag har tid.













sen åkte freddie och min kusin batman :)

tack för dom underbara dagarna tjejer! ni gör mina dagar <3



Kommentarer
SELMA <3 KASTRIOT

<3

2010-08-20 @ 14:28:14 | http://selmasedef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!