veckans blogg

tack för jag blev veckans blogg evelina! din blogg är grym :D http://sanileve.blogg.se ..

igår efter jag och kusin hade fikat drog vi till hageby till simon, va där ett tag sen drog vi hem ganska sent. klockan är snart 8 på morgonen och jag har inte sovit ett dugg förstår inte varför? jag är pigg kan inte sova haha. blir väl att jag somnar senare och sover bort hela dagen som vanligt, får hoppas på att inte göra det :) ska nog till kusin idag och fira henne oså. sen vet jag inte, ska nog ta någonting och äta min mage har en hel orkester där inne haha! hej så länge :D




Kommentarer
Evelina Nilsson

pusss på dig sötnos :)!

& din blogg är med gryyym! <3

2010-08-13 @ 16:18:41 | http://sanileve.blogg.se/
senad

adda mej om du vill [email protected]

2010-08-14 @ 18:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!