turkiet är så vackert.

ja nu blev jag lite halvt seg av o sitta o kolla på tv, så blir nog att lägga mig snart, hoppas på bättre väder imorn än vad det var idag :) så det blir nog förmodligen mitt sista inlägg för idag, men vi hörs ju ingen imorgon så godnatt ♥

uppe på borgen, riktigt fin utsikt och alanya är så vackert! 
bilderna är tagna från min mobil och tycker att det är riktigt fina kort!






havet är alldeles blått! ♥ men mera bilder från borgen får ni imorgon, har hur många som helst hihi, o där uppe kanske det var 50 grader varmt? gick inte va där uppe man svettades o va törstig hela tiden, pannan bara rann haha överskönt! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!