till sverige, från sverige

hejsan allihopa :D jag vaknade för ett tag sen, ska hoppa in i duschen när som helst sen ska jag ut och träffa emelie hon är förmodligen med ninni vet inte riktigt vad vi ska göra, yra runt kanske? ta det lungt, får se.

josefine åker till turkiet idag jag hoppas du har det bra där gumman, hälsa landet från mig hihi, och stina kommer hem från turkiet idag hoppas du har haft det bra där och att adrin hoppas att du har det bra i turkiet. på tal om turkiet vill jag faktiskt tillbaka dit! jag saknar stället så otroligt mycket, längtar tills nästa år! ♥








Kommentarer
josselandquist

de va helt underbart i turkiet, kom hem för nån timme sen, ja vill redan tebax oh åååh attans :( hade gärna stannat mkt mkt mkt längre, precis när ja börja vänja mig med värmen osv när ja väl börja känna mig välkommen oh veta va ja gör, då ska vi åka hem :( men de va riktigt skönt faktiskt <3333 får ses snart hjärtat

2010-08-23 @ 19:53:56 | http://jjtolaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!