paaaaanik

satt vid datan snacka med emelie på msn, tog det lungt och kollade på tv, sen flög det världens bålgeting (?) över mig! jag har aldrig varit så rädd tror jag, ensam hemma är jag också, jag hoppade ut ur soffan sprang till hallen tänkte ringa pappa som jobbar, sen tog jag mobilen och ringde senare samtalslistan (eric) så frågade jag han vad jag skulle göra hahaha värsta paniken hade jag sen slutade det med att jag sprutade hårspray på den så den tappade taggen och jag kollade på den hur den led sen dog den, vilken lättnad! men jag tar inte bort den, det får pappa göra sen haha.

nu tycker ni säkert att jag är värsta djurplågaren men eftersom jag blev biten här om dagen av en geting så är jag livrädd för dom! även humlor. det är det värsta jag vet just nu :(



ser inte så stor ut på bilden men tro mig den va dö stor, tror nog att det var morfar eller farfar bålgeting alltså! nu ska jag stänga alla fönster o allt som går o stänga sen fara vidare ut




Kommentarer
Noemi

NEJE! linda den är inte död :O DEN SOVER , ser du inte :O

2010-08-14 @ 23:54:09 | http://nnoeemii.blogg.se/
Noemi

sv: jaa precis :O :D Hallå en fråga, hur har din blogg smilisar? Hur fixa du de :O ! Vill också ha :D

2010-08-16 @ 01:24:07 | http://nnoeemii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!