tidsfördriv

Lovar du att vara ärlig? ska göra så gott jag kan.
Du heter: Linda
Smeknamn: Lindis, Lindisen, Lindize o lite olika
Låt som när du är ledsen sörjer till? har inte gjort det på ett tag, men skulle jag göra det nu, skulle det nog vara petter - längesen.
Vad tror folk om dig? en del tror att jag är dryg av mig, men jag är faktiskt en snäll person.
Stämmer det? att jag är snäll ja dryg nej

Vad får du oftast komplimanger för? mitt hår och ögonen
Vad säger du för att imponera på någon? brukar inte va den som imponerar på folk

Hur imponerar man på dig? va sig själva, ha humor osv ..
Brukar du skratta för dig själv? ja nästan hela tiden HAHA ne men varje dag ungefär.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? ja :)
Äger du några Converse?
nej inte min stil
Var bor du? vilbergen
Trivs du där? ja det gör jag väl  
Brukar du bli för full? nej dricker inte så ofta längre
Är du allergisk i mot något? nej hihi.
Har du haft sex idag? nej
Hur svarar du i mobilen?
hallå?
Antal timmar sömn inatt? hm 6 eller 7 .
Sov du ensam? det vill ni allt veta va ;) haha

Brukar du komma i tid? njae kan hända sisådär ibland
När mår du bra? när jag inte är sjuk? haha ne men när jag är med mina underbara vänner&familj. 
När blev du fotad senast? idag haha
Hur känner du dig nu? seg & trött . 
Vanligaste färg på dina kläder? svart heehe 
Vad tycker du om fötter? riktigt vider
Vad saknar du? maami. 
Hade du en bra dag igår? jarå . 
Favoritdryck på morgonen? oboy eller multivitamin juice eller te . 
Rakar du benen? ja. 
När brukar du oftast gå och lägga dig? alltid sent oavsett vardagar eller ej.
Är du blyg? kan hända haha :$
Sysslar du med någon idrott? nej men vill börja 
Vill du hellre ha mail än brev? ja. 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja, kan väl hända. 
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? jadu det är mycket ja skulle ha gjort haha. 
Är du nöjd med ditt liv? jadå man ska inte klaga
Är du bortskämd? nej. 
Vad gör du i morgon? inte en aning, inga planer än !
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? inte en aning, men de flesta går åt på cigg.
Vad längtar du till? nästa sommar
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja det gäller bara på att hålla reda vart man har dom 
Vad använder du för shampoo? olika.
Vad är det finaste du fått? kärlek från vänner&familj
Hur gammal är du? 16 nu i september
Tycker du om någon just nu? mabey baby hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!