this i promise you


det finns, det försvinner aldrig <3

aw lil'linda :D

ska hoppa in i duschen när som helst, sen ska jag ut och träffa emelie tror jag. annars ska jag över till jasmine, vet inte riktigt än, får se. har precis ätit och städat mitt rum, vet inte vad som har flugit i mig, jag städar mitt rum varje dag nu haha förut var det liksom " jag orkar inte, skit i det, låt det ligga " nu är det " måste bädda sängen, vika in kläderna i garderoben osv " känns skönt o ha fint rum hihi, nej nu skriker badet på mig, hej så länge :D

visst var jag söt när jag va liten? såg lite arg ut på bilden men tyckte om det på något sätt haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!