svar på dagens fråga

otroligt fina ögon du har tjejen!
vad använder du för mascara?
Kram!

svar : tack så myket :) ibland använder jag telescopic det gör att jag får fina ögonfransar utan klumpar och delar in sig på ett fint sätt :)


jag använder också double extension den gör att jag får långa och fina ögonfransar utan klumpar även lätt att ta bort, bara ta lite ljummet vatten så är det borta :)


hoppas det var något till hjälp. tycker att dom mascarerna är riktigt bra föredrar att du borde testa dom kram! :D



Kommentarer
Noemi

Sv: ne men det hände inte mkt :o hahah , det vart svullet som en boll typ och sen fick jag märken, typ bit märken fan hahah xd , kusinen tog med is medans jag grät XD haha, men tur att det inte hände något allvarligt.



Jag vart inte stucken vart bränd bara av en hummla xd <3

2010-08-12 @ 22:05:41 | http://nnoeemii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!