skönt med helg

idag har jag varit helt slut efter en vecka i skolan, även fast jag bara går en o en halv timme i skolan så är jag helt slut efter skoldagen. det är väl för jag inte är van antar jag men det blir man väl van vid?

tråkigt under ett engelska test idag.


efter skolan drog jag till mamma och hjälpte henne med att sätta upp spegel på väggen o lite sådär, mitt huve höll på sprängas jag tog huvudvärkstabletter men det hjälpte inte så jag&mamma gick och la oss och sov ett bra tag vaknade vid 8 halv 9 drog ner till stan mötte upp stina och tove, sen emil och höna, vi drog och käkade sen tog jag och stina bussen hem.

jag älskar min mamma riktigt mycket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!