skön kväll.

igår gick jag och mötte emelie o stina, sen kom adde och martin, efter det drog jag o emelie o mötte selma o viccy, sen gick vi ner till stan där dom käkade, sen drog emelie, och rose kom vi gick upp o ner och kollade på fyverkerierna, gick upp och ner minst 10 gånger? haha sen kom stina en stund men drog nästan lika snabbt så kom zorana och besa, för övrigt gick vi bara runt upp o ner o sådär, hände roliga saker också :) tack tjejer för en skön kväll!







sen kom juan och company och bjöd mig o stina på mc fast vi inte ville ha haha, så va vi ute ett tag snacka och tog det lungt, sen följde juan och hans kompis mig en bit hem :) sen gick jag hem och sov.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!