skitsnack

det verkar vara det som är mest vanligt idag, allt rabblas upp från mun till mun om den ena och andra personen om olika saker som man inte ens har en aning om, sen kommer det folk och är skitförbannade för dom har hört folk säga vissa saker, jag har inte bara hänt en gång för mig, det är nästan en vanlig vardag för mig? men vet ni? tro vad ni vill, jag har sagt mitt om ni inte vill tro på det är det inte upp till mig, utan det är upp till er om ni vill tro eller inte, jag vet bäst själv om sanningen o inget mer än sanningen. sen om ni vill vara min vän eller inte det är också upp till er, jag har ej tvingat någon! blir så trött på vissa människor att det är helt sjukt. lita inte på någon, falskhet finns överallt, finns ingen som är äkta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!