mami är hemma.

åkte upp till mamma ett tag, hon har blivit utskriven från sjukhuset efter en vecka vilket jag tycker är j*vligt dåligt :s men de skönt att höra din röst o ropa efter " mamma " som det va längesen jag gjorde. aja vi åkte upp dit iallafall tog en fika snackade och lite sådär, kelade mest med mina systers kattungar som mamma har just nu dom är urgulliga :D .. får se vad som händer ikväll ska väl bara ta det lungt, det kan väl vara skönt! ellerhur ;)




mysigt väder. nu kommer bilder på bebisarnaaaaaa översööta!



o så lilla mig som ligger o slappar i soffan hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!