lugn dag

pappa skjussade mig till stan så träffade ja fabiola och emelie, sen drog vi och mötte sanna och robert, sen drog vi direkt till gú va gott så käkade tjockisarna jag stog över för ja va mätt som en åsna, sen satt vi under ett parasoll o de börja regna men de va mysigt, sen drog vi o fika sanna bjöd mig tack gullunge :D . satt kvar där ett tag o snacka lite o så sen tog vi bara de lungt resten av dagen, på inte ens halvvägs hemmåt så bad jag min pappa hämta mig för det var iskallt så han kom o hämta mig, o nu är jag hemma som ni kanske förstår haha, blir o sova tidigt idag så jag inte vänder på dygnet igen hihi lite bilder får ni också från dagen, nu blev det ett långt inlägg kände jag men är man bloggläsare så ska man orka läsa och då måste ni klara av den " lilla texten " haha :)











tack för en bra dag gullisar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!