it's over.

nu är det roliga slut, sommarlovet är slut, aug - festen är slut, sena kvällar är över, sova ut hur länge man vill blir inget mer av, imorn börjar skolan. spännande o börja på en ny skola nu hmm vet dock inte när vi börjar, så hoppas ja inte kommer försent första dagen o skämmer ut mig HAHA! nee men de löser sig :)

igår va ja med jasmine&jip och en hel del massa andra, vi hade en riktigt rolig kväll, umgicks med vänner man inte har träffat på länge. riktigt roligt, har inte så mycket att säga, vi kollade på fyverkerierna som vanligt, sen gick upp o ner åkte karuseller hit o dit, ska visa lite bilder, blev inte så många bilder, men det duger för att visa vad jag gjorde igår :)
hoppas ni har haft det bra på aug - festen.













och vet ni? förra året på aug - festivalen var det inte en enda dag som jag var nykter, de här året va det inte en enda dag som ja va onykter ;) visst är det bra? jag tycker det iallafall. man kan ha roligt utan alkohol! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!