ingen vanlig dag idag.

för idag är det min bästa pullis födelsedag :D
Grattis selma på din födelsedag! hoppas du får den bästa dagen någonsin! ♥♥♥

har vaknat för en stund sen, väldigt synd med tanke på att jag har sovit bort halva dagen! men de ska inte förstöra något för nu ska jag över till jasmine, sen ska vi ner till stan o möta jip! sista dagen idag som augustifesten är :( men jag ångrar inte en enda dag med mina tjejer! här får ni även videoklipp från igår på kalle baah :D vet inte varför ljudet är så konstigt, men det duger




Kommentarer
selma

tack så mycket gumman !<<3<3

2010-08-21 @ 19:33:01 | http://selmasedef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!