huh?

jag kan inte äta! jag är hungrig men så fort jag ska upp och göra frukost drar jag mig till chips och godis istället och blir äcklad när jag ska äta mat? vet inte vad det är med mig.

idag är det söndag och det innebär att det är sista dagen på helgen och imorgon är det skola. måste gå och lägga mig tidigt idag så jag orkar upp imorgon! skönt har det varit den här helgen, har inte gjort något speciellt bara tagit det lungt men det går åt på en skolvecka. rätts så skönt att ta det lungt och vila ut sig så man är reda för nästa skolstart hehe. nu ska jag göra frukost ska tvinga mig själv att äta för min mage kurrar loss, hörs senare :)

denna låt påminner mig om när min syster satt inne på behandlingshem när hon var i min ålder, då älskade hon britney spears hon fick mig att tycka om henne, vi båda älskade denhär låten och lyssnade alltid på den! " I'm Not A Girl , Not yet A Woman "

i love britney! :D



Kommentarer
hamdi

HAHAHHAHAH britney nae linda :O

jag kmr ihåg när jag dooog för henne :O§§§§§§§§§§§

2010-08-30 @ 17:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!