godmorgon!

Det är faktiskt ganska svårt att tro men jag vaknade faktisk klockan 6 imorse och var jätte pigg, det är sjukt med tanke på att jag gick och la mig vid 2 inatt, men det är skönt att jag har vänt tillbaka på dygnet iaf :)

farfar kommer och hämtar mig 10 i 10 vi ska till tandläkaren och får hoppas på att dom fixar till det som dom gjorde fel förra gången som jag visade er, vi ringde ju in så den tidigaste akuttiden var idag, efter vet jag inte vad som händer, kanske drar en runda på stan får se .. men nu ska jag plocka in lite grejer, göra te och ta en  morgon cigg vi hörs senare :)

för er som inte har sett vad som är felet, visar återigen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!