fegt att sparka på en som redan ligger ner..

har inte gjort något speciellt idag, kollat på fångarna på fortet, tagit det lungt, låtit tankarna rulla vidare blir så irriterad på vissa folk som är hjärtlösa, dom tänker inte, har inte något hjärta alls! hur mycket ska jag orka? jag har faktiskt känslor jag också, men är man självisk och inte tänker på andra så är man ..

.. det är fegt att sparka på en som redan ligger ner, ditt namn äcklar mig, låt mig vara istället blir bättre så!

ja som ni kanske märker så har jag hur mycket tankar som helst i huvet men här ska inte allt skrivas, har en bok med en penna i mitt rum som jag skriver ner allt istället.. nu ska jag sova orkar inte med omvärlden just nu bye.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!