ehm?

undrar vem det är som skiver massa konstiga kommentarer ;s jag kan svara nu! jag tänker inte ta kort på min mus och skicka till dig ;s vem är så dum o kommenterar sånna kommentarer !? om du ska va så dum så behöver du inte ens kommentera eller ens kolla min blogg, ska ta reda på vem du är tro mig ..

ae blev lite irriterad efter kommentarerna 4 st .. MOGET !!

har kollat på film vaknade rätt så sent idag, eftersom jag somnade 7imorse, ska ge mig iväg till min mamma o sova där vet ej hur många dagar men kommer inte skriva här på ett tag, men hoppas jag kan skriva så tidigt som möjligt. hoppas ni har det bra under tiden jag är borta

ska skicka sms till min bebis också och kolla hur han mår och om han har det bra, längtar tills jag får se dig igen =) aja nu ska jag fixa mig sen åka finns på mobilen om ni vill  nå mig puss på er så länge :)

är inne på pappas sida och har inga bilder här, så det får bli en gamal bild på mig chingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!