andas ut.

nu kan jag andas ut för nu vet jag när jag börjar imorgon så ja inte kommer när vi har slutat skolan haha! vet inte riktigt vad som händer idag, ska nog duscha sen över till ektorp till min syster ovh mosters lilla hjärta, men attans fick precis ett sms av henne att hon är ute i deras hus långt här ifrån :( men dom skulle åka om en stund så det blir nog att jag springer över dit hehe

på tal om skolan så ska jag sköta mig nu! riktigt noga, jag ska gå på marielund för jag har ig i engelska, så det ska jag jobba upp först o främst. sen andra ämnen i andra hand, sen kan ja tänka på att umgås med kompisarna på rasterna, så jag ej springer med dom på lektionen o missar allt o inte jobbar upp någonting, jag ska inte gå där i mer än ett år det har jag bestämt, så nu måste ja se till att det blir så också :)

lilla jag igår hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!