aj!!

dom fixade till min tand och jag säger att det gick riktigt snabbt tills den blev rak igen. tog ungefär 1-2 timmar att bli rak? helt otroligt kolla :D

innan

efter,

på bara ett par timmar !? fatta de helt otroligt :D men iaf efter det följde jag med till farmor o farfars land där vi fikade och spelade någon typ av sport var rätt så roligt faktiskt,

såg vi jätte vackra fjärilar som flög omkring massor av

men inte bara fjärilar det var getingar också! och självklart blev jag stucken medans vi satt och fika, det gör fortfarande ont, blev helt röd och svullen

aja annars hade vi trevligt, vi pratade lite om allt o tog det lungt, så såg min morgon ut :)




Kommentarer
Noemi

OMG! vad svullet det vart :O jag vart stucken i USA mellan benen xd precis nära min fittis :/ det var svullet alltså värsta! är till och med allergisk <3

2010-08-11 @ 18:44:31 | http://nnoeemii.blogg.se/
Anonym

oj gula tänder or whaaaaaat?:s

2010-08-14 @ 00:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!