abcde




.. vitamin! pappa kom hem med en burk med abcde vitamin till mig, som jag ska ta en gång om dagen före frukosten för att jag ska slippa vara så trött hela dagarna så det är  bara att ta en tablett om dagen så har jag fått i mig alla vitaminer som man ska ha i sig, bra tycker jag men något jag inte tycker om är smaken på dom, det var inte det godaste!

har redan slängt in 5inlägg idag, detta blir mitt 6e? haha jag bara skriver på fingrarna säger aldrig stopp haha. ska snart äta och sedan blir det över till kusin vitamin, handlar myckar om vitamin i dehär inlägget HAHA! ne men så kanske inte blir ett inlägg förens ikväll! men ni klarar er nog efter allt jag har skrivit idag menar jag hihi :D puss på er mina kära bloggläsare NI ÄR BÄST! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!