26 augusti.

hejsan alla glada :D idag var  jag nära på att missa skolan, jag vaknade klockan nio och missade dock min buss 2 GÅNGER !? .. kom försent till skolan, gjorde ett engelska test och sen fick jag sluta, efter skolan drog jag och maarit till hagaskolan där vi kollade runt lite osådär. sen åkte vi till stan o tog det lungt och nu är jag hemma skönt! nu blir det att kolla på " the tyra bakns show " det handlar om kärlek sex&förhållande. men först ska jag göra en kopp te. 

jag måste verkligen försöka sova tidigare så jag inte vänder på dygnet och blir som förr att jag sover bort alla skoldagar! måste verkligen bli en förändring på det, för jag ska klara av skolan och sköta mig jag kan jag vet det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!