nu ska jag kämpa !

japp nu ska ja försöka sluta röka :D därför att :


1. man sparar pengar på de

2. man mår mycke bättre

3. man känner smaken av mat godis oh allt mycke bättre

4. man växer mera

5. ja är inte längre en tönt för höna :D

6. när folk frågar " öh låna/bjud mig på en cigg " sen svara : " tyvärr ja röker inte "

7. när man dricker blir man oftast röksugen därför ska ja inte dricka precis efter ja har slutat röka efter ett tag kommer man inte känna suget när man dricker så då kan man dricka oh ha kul utan att bli röksugen

8. inget fuskande med att inte röka de bara ja som förlorar på det

9. att säga till sina föräldrar " mamma " & " pappa " ja har slutat röka!

10. i början kommer ja må dåligt för ja håller på slutar men ska tänka att jag dör inte om ja inte röker utan mår bättre

11. har du viljan att sluta röka så gör de , du klarar de säger höna :)

12. man sover bättre med andningen och vaknar inte upp med massa äckligt slem i halsen

13. fina killar som inte tycker om tjejer som röker som inte tycker om lukten tjänar man mer på ragget ;)

nu äre bara upp till mig om ja är smart nog oh tänka igenom oh inse allt och göra någonting åt det ! kommer bli spännande får se hure går (:


/ plus att ja vill säga det till alla som läser också att ni ska också förstå och sluta röka ni kommer vara tacksamma över er själva någon dag , den dagen ni har insett och slutat röka :D ja kommer iaf tacka höna om ja lyckas & bli stolt över mig själv :D

ciaooo :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!